Friday, May 22, 2009

HOP HOP ROBİN TOP ROBİN

Batman' le Robin, zorlu bir operasyondan alınlarının akıyla çıktıktan sonra dağılırlar. Batman evine döner. Alfred’le üç beş geyik yaptıktan sonra, kıyafetlerini çıkartır ve pijamalarını giyer. Tam operasyon sırasında televizyonda basket maçı vardır ve Batman seyredememiştir. Ama Batman’in basketbol tutkusunu bilen Alfred tabiî ki karşılaşmayı kaydetmiştir. Bunu duyan Batman’in gözlerinin içi güler.

-Yavrum benim beee. Ulan Alfred, şerefsizim çok büyük adamsın. O zaman sen bana bi de az şekerli bir kahve yap, ben de puromu yakiim ayaklarımı uzatiim öle izliyim Warriors’umu. (Evet Batman bir Golden State Warriors taraftarıdır.)

“Emredersiniz efendim,” der Alfred ve mutfağa doğru hareketlenir. Kahveyi pişirir. Fakat kahve köpürmemiştir. Silbaştan bi daha yapar kahveyi, yine köpürmeyince içine tükürür fincanın ve Batman’e götürür.

-Tam istediğiniz gibi az şekerli kahveniz hazır efendim.

-Eyvalllaaaaah Alficim,” der Batman.

Tam bu sırada kapı çalar.

Batman: Hacı kapıya da bakabilicen mi ya?

Alfred içinden Batman’in yedi ceddine sayarak kapıya doğru yönelir. Gelen Robin’dir.

-Batman evde mi?

-Evde canım, evde.

Robin hızlı adımlarla Batman’in malikanesine girer ve Batman’in salonuna gelir.

-Konuşabilir miyiz Batman?

-Ne var a.k. gecenin bu saatinde?

-Sana bi şey itiraf etmem lazım Batman. Ben senden çok hoşlanıyorum. Hiç aklımdan çıkmıyosun.

-Ne diosun lan? Ne hoşlanması? Olm biz senle dava arkadaşıyız. Bu şehri pisliklerden korumaya çalışıyoruz. Biz kelle koltukta operasyonlara gidioken, sen arkadan benim götümü mü kesiodun? Allah belanı versin.

-Bu kadar sert çıkmana gerek yok. Açılmak istedim sana sadece.

-Çok açıldın ama. Çüş yani. Beraber mevzulara girdiğimiz adam top çıktı resmen ya, inanamıyorum.

-Bak Batman, sen de bana karşı boş dilsin biliyorum. Sadece Warriors’a geçirdiler diye aşırı tepki veriyorsun.

-Robin siktir git. Maç keyfimin de amına koydun. Senle bundan sonra değil operasyona, sıçmaya gitmem birlikte. Yıkıl gözüm görmesin. İbneci seni.

-Tamam lan gidiorum. Seni adam yerine koyup konuşanda kabahat. Ne siktiler Warriors’u ama. Götüne girsin.

-Hoooşt, köpek.

1 comment: