Tuesday, July 21, 2009

SİRKTEN KAÇIŞ




Sirk şovundan kaçan 52 kiloluk kaplumbağa 6 gün sonra bulundu.

ABD'de Zerbini Aile Sirki’nin Wisconsin eyaletindeki sirk şovundan kaçan 52 kilogramlık iri kaplumbağa fazla uzağa gidemeden bulundu.
10 yıldır Zerbini Aile Sirki’nin bir parçası olan Berta isimli kaplumbağa kaçtıktan 6gün sonra sirkten 3 kilometre uzaklıktaki bir golf sahasında görüldü.
Sirkte herhangi bir numara yapmayan kaplumbağa, büyüklüğü ile kalabalıkların ilgisini çekiyor. Berta birkaç gün içinde New Jersey’deki yuvasına dönmüş olacak.


Yakalandıktan sonra mikrofonlara konuşan kaplumbağa: " Çok ince ve detaylı bir kaçış planım vardı. Her şeyi tüm ayrıntısıyla düşünmüştüm. Kaplumbağalar aleminin Micheal Scofield'i olacaktım ancak ağır kaldım ve izimi kaybettiremedim. En büyük hatam da golf sahasına kaçmak oldu ama yeşili görünce dayanamadım," dedi.
Konuşması sık sık alkışlarla kesilen kaplumbağa sirk yönetimine de verdi veriştirdi: "Hayır, sirkle benim nasıl bir ilgim olabilir. Herhangi bir numaram yok. Sahneye de çıkmıyorum. Bıraksınlar gideyim."

No comments:

Post a Comment